deFamilieAcademie

Erna Janssen

Waarom het erkennen van ouderverstoting van levensbelang is

Een reactie plaatsen

Gastblog over ouderverstoting van Erna Janssen; mijn visie en missie in het werken met #ouderverstoting.

“Mijn betrokkenheid bij kinderen in een beschadigende situatie is groot. Altijd geweest.
Ik hou niet van onrecht en niet van machtsmisbruik.
Kindermishandeling heeft beide in zich.

De praktijk, maar uiteraard ook mijn opleidingen, hebben me laten zien dat kindermishandeling zich gemakkelijk herhaalt in een volgende generatie.
Dit stoppen vind ik van groot belang.”

lees meer….. https://www.marysjabbens.nl/blog/waarom-erkennen-ouderverstoting-levensbelang-is/

 

 

Auteur: deFamilieAcademie; Erna Janssen

Als ontwikkeldeskundige, systemisch maatschappelijk werker en trainer ben ik altijd weer geboeid door mensen in hun levens. Binnen deFamilieAcademie richt ik me op bewustwording van ouderverstotingsproblematiek.

Geef een reactie

